Door Redactie op 1 april 2020

‘BERICHTEN’ van PvdA Westerveld van maart 2020

In deze aflevering meldt de fractie van PvdA Westerveld welke gevolgen de coronacrisis heeft voor haar werkwijze. De fractieleden zijn zeer behoedzaam, maar zodra het noodzakelijk is voor de besluitvorming van de gemeenteraad, zijn ze in de raadszaal aanwezig.

Verder is een tekst van Wim Dooren opgenomen, waarin hij zich lovend uitlaat over de inbreng van Albert Fopma tijdens de raadsvergadering van 10 maart over het voorstel om gesprekken te organiseren over het gebruik van gewasbeschermingsmiddelen.

Tot slot staat het afdelingsbestuur nog even stil bij de vraag wat er moet gebeuren nu de besprekingen over een fusie met PvdA Meppel en PvdA De Wolden niet tot het gewenste resultaat hebben geleid.

PvdA Westerveld geeft vanaf januari 2020 maandelijks ‘BERICHTEN’ uit. Hierin staat een keuze uit de belangrijkste onderwerpen waar het bestuur en de fractie zich mee bezig houden. De onderwerpen worden kort beschreven, vaak met verwijzingen naar een uitgebreidere beschrijving op onze website of onze facebookpagina.

Lees de ‘BERICHTEN’ van maart 2020

Op de foto op onze startpagina één van de oorspronkelijke koloniehuizen in Frederiksoord.

De redactie van de website bestaat uit de leden van het afdelingsbestuur.

Meer over Redactie