Marcel Levi is 5 juni in Meppel om zijn sociaaldemocratische visie op de zorg te geven

Door Redactie op 22 mei 2024

Wilt u zijn verhaal horen en gaat u graag met hem in gesprek?
U bent van harte welkom tijdens een openbare bijeenkomst op woensdag 5 juni in Cultureel Centrum De Plataan in Meppel, Vledderstraat 3 (Ingang Marktstraat).
De zaal is open om 16.00 uur, met koffie en thee. We sluiten om 18.00 uur af.
Parkeren kan in de directe omgeving.

Aanmelden noodzakelijk
Omdat de zaal beperkte capaciteit heeft, is aanmelden noodzakelijk. Dat doet u door een mail te sturen naar: [email protected]. U ontvangt dan van ons een mail met een bevestiging.

Informatie over Marcel Levi
Marcel Levi (Amsterdam, 1964) is een Nederlandse internist en hoogleraar geneeskunde. Levi is sinds 1 april 2021 voorzitter van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO).

In Londen was hij ziekenhuisdirecteur van de University College London Hospitals. In die rol verscheen hij regelmatig op de nationale televisie, als deskundige verslaggever tijdens de Covid-crisis. Ook in Nederland is hij regelmatig te zien en te horen op radio en televisie over de vele uitdagingen in de gezondheidszorg.
Levi is goed in staat om in begrijpelijke taal uit een te zetten hoe we voor iedereen in ons land betaalbare en toegankelijke zorg terug kunnen krijgen en kunnen behouden.

De redactie van de website bestaat uit de leden van het afdelingsbestuur.

Meer over Redactie