Door Fractie PvdA Westerveld op 23 juli 2023

Aankondiging van de fractie van de overstap van Jan Puper

Beste leden en volgers,

Met dit bericht willen we graag aankondigen dat Jan Puper na ruim 20 jaar als raadslid van PvdA Westerveld een nieuwe stap in zijn politieke carrière zal zetten.
Hij heeft besloten om zijn werkzaamheden volledig te richten op het statenwerk van de provincie Drenthe.

We willen Jan bedanken voor zijn jarenlange inzet en betrokkenheid bij PvdA Westerveld en wensen hem veel succes in zijn nieuwe rol.

Met het vertrek van Jan ontstaat er ruimte voor vernieuwing binnen onze fractie.

We zijn verheugd om aan te kondigen dat de nieuwe fractie op eenzelfde sociale wijze de belangen van de burgers zal vertegenwoordigen.
We hebben twee sterke dames, Raadslid Ramona Rösener Manz en toekomstig Raadslid Chrisstien Dollekamp, die de rol van raadsleden van Westerveld op zich zullen nemen.

We hebben er alle vertrouwen in dat zij op een mooie en effectieve manier invulling zullen geven aan deze verantwoordelijke taak.

De komende weken zal Jan samen met fractievoorzitter Ramona de laatste definitieve overdracht realiseren.
Daarmee is Jan niet helemaal verdwenen bij de fractie, op de achtergrond zal hij de fractie, indien wenselijk, ondersteunen.

Tijdens deze overgangsperiode zijn wij ervan overtuigd dat de samenwerking tussen Ramona en Chrisstien net zo succesvol zal zijn.
Aansluitend zal er ook in september een nieuw burgerlid aanschuiven namens de fractie.

We kijken uit naar de toekomst en zijn vastberaden om ons in te zetten voor een sociaal en rechtvaardig Westerveld.
We willen alle leden en volgers bedanken voor hun steun en vertrouwen.
Samen zullen we blijven werken aan een gemeente waarin iedereen zich gehoord en vertegenwoordigd voelt.

Met vriendelijke groet,
Fractie, Partij van de Arbeid Westerveld

Fractie PvdA Westerveld

De PvdA-fractie bestaat vanaf 26 september 2023 uit: Ramona Rösener Manz, raadslid, fractievoorzitter Chrisstien Dollekamp, raadslid Tot de PvdA-fractie worden ook gerekend de burger(raads)leden Casper Dollekamp en Ton Spijkerman. Zie voor de contactgegevens van de fractie: https://westerveld.pvda.nl/contact/ Bijgesteld op 27 september 2023