28 augustus 2020

‘BERICHTEN’ van PvdA Westerveld van augustus 2020

In deze aflevering van BERICHTEN besteden we aandacht aan het verzoek van de fractie van PvdA Westerveld aan Burgemeester en Wethouders om de openingstijden van het afvalbrengstation in Havelte te verruimen.  De laatste maanden stonden regelmatig lange rijen voor de slagbomen en de wachttijd was soms erg lang. Het college heeft nog niet geantwoord.

Verder maakt BERICHTEN melding van de inleiding van Albert Fopma over de stikstofproblematiek in Westerveld. Albert is naast senior adviseur in dienst van de provincie Flevoland tevens lid van de fractie van PvdA Westerveld. Van zijn inleiding en de daarop volgende discussie is een uitgebreid verslag gemaakt.

Ook een bericht van de fractie van PvdA Westerveld dat zij op het standpunt staat dat alternatieve energie die in de regio wordt opgewekt, is afgestemd op de behoefte in de eigen regio. Structurele levering van alternatieve energie aan bijvoorbeeld regio’s in de Randstad wijst de fractie af.

Lees ‘BERICHTEN’ van augustus 2020

PvdA Westerveld geeft maandelijks ‘BERICHTEN’ uit. Hierin staat een keuze uit de belangrijkste onderwerpen waar het bestuur en de fractie zich mee bezig houden. De onderwerpen worden kort beschreven, vaak met verwijzingen naar een uitgebreidere beschrijving op onze website of onze facebookpagina.