PvdA Valentijns taart 2018 naar Bouwbedrijf Broekman.

Door Jan Puper op 14 februari 2018

Pluim van de PvdA Westerveld voor Hilco Broekman

Elk jaar deelt de PvdA Westerveld een pluim in de vorm van een taart uit, aan een persoon, instelling of bedrijf in onze gemeente, die zich op een bijzondere wijze heeft onderscheiden.
In 2017 ontving Jan Leijsenaar deze waardering voor zijn inzet voor de mensen van Reestmond.

Voor de PvdA was het dit jaar duidelijk toen er gezocht werd naar een persoon die zich het afgelopen jaar en in dit geval al veel langer, onderscheiden heeft. Hilco Broekman van bouwbedrijf Broekman bouwt al enige jaren duurzame, energie neutrale woningen. Mooi voorbeeld hiervan zijn de nieuwe koloniewoningen die in het gebied van De Maatschappij van Weldadigheid zijn gebouwd. Daarnaast is Hilco een van de voortrekkers op het gebied van neutraal bouwen in onze gemeente.

De PvdA heeft de waarden duurzaam en energieneutraal hoog in het vaandel en in het verkiezingsprogramma staan. Daarom vindenfractie en leden het ook zeer verdiend dat Hilco Broekman dit jaar de PvdA taart ontvangt.

De taart wordt hem overhandigd door Henri Jansen, raadslid voor de PvdA in Westerveld.

Jan Puper

Maak kennis met Jan Puper Mijn naam is Jan Puper, 59 jaar, wonend in Vledder en geboren in Wilhelminaoord. Geborgen en getogen in “De Kolonie” als 6e nazaat van een eerste kolonist. Trotse vader van 3 kinderen, 2 zoons en een dochter in de leeftijden 22, 21 en 19 jaar. In het dagelijkse leven ben ik

Meer over Jan Puper